Филип Сушард започва да произвежда шоколад Suchard в родния си град Серьер близо до Ньошатѐл.

Популярността на Milka нараства все повече и повече. През 1913 г. Milka се произвежда 18 пъти повече от колкото през 1880 г.

Логото на Milka вече е по-голямо и със златист цвят.

MILKA ПРЕДСТАВЯ СЕЗОННИ ПРОДУКТИ.

Опаковката на Milka отново е променена: Логото вече е бяло на лилав фон.

ЛОГОТО НА MILKA Е ПАТЕНТОВАНО.

ОФИЦИАЛНО ЛИЛАВИ! Лилавото става официалният цвят на марката.
MILKA СТАВА ЗА ПЪРВИ ПЪТ ЛИДЕР НА НЕМСКИЯ ПАЗАР.
През 1972 г. Young & Rubicam създават кравата на Milka, а през 1973 г. тя става центра лна рекламна фигура на марката.

КРАВАТА MILKA ПРАЗНУВА СВОЯ ТЕЛЕВИЗИОНЕН ДЕБЮТ.

MILKA РАСТЕ! От 1977 г. шоколадите се предлагат и в разфасовки от 200 грама като големи шоколади, както и в разфасовки от 300 грама като много големи шоколади.
MILKA СЕ ПРЕДЛАГА И ВЪВ ФОРМАТА НА СЪРЦЕ.

НОВАТА ВИЗИЯ НА MILKA! Milka получава нов дизайн и ново лого: Кравата и алпийският свят са все повече на фокус.

MILKA СТАВА СКИ СПОНСОР. Надуваемата крава Milka се появява за първи път на ФИС Алпийска купа в Лиенц. Това превръща Milka в един от най-разпознаваемите спортни спонсори.

МИЛКА ИДВА В БЪЛГАРИЯ!
MILKA ПРАЗНУВА 100-тния си РОЖДЕН ДЕН!
MILKA ПОМАГА ЗА ОПАЗВАНЕТО НА ОКОЛНАТА СРЕДА. Milka започва да се предлага в екологично чиста опаковка, която замества алуминиевото фолио.

Въведен е новият слоган на кампанията: Осмели се да покажеш нежност.
MILKA ПРАЗНУВА 111 ГОДИНИ НЕЖНОСТ!

Milka „Нежността идва отвътре.“ – новият хедлайн разкрива ясно, че във всеки човек има нещо „нежно“, точно както в нежния млечен шоколад Milka.
Логото Milka получава модерен външен вид и усещане.

Шоколадите Milka вече се предлагат в магазините в матово фолио. Новата опаковка подчертава по-ясно разнообразието от продуктите на Milka. Задната страна на опаковката предлага на потребителите изчерпателна информация за съставките и хранителните стойности на продуктите.

Milka добива 100% от какаото, нужно за производството на шоколада, от програмата за устойчиво развитие на Mondelēz International, Cocoa Life.
